Zit jij in het vierde jaar van de opleiding CMD, creative business of vergelijkbaar en ben je nu op zoek naar een leerzame, maar ook gezellige stage? Wil jij graag bezig met storytelling en UX? Kun jij goed klantenvragen vertalen naar concrete concepten? Lees dan snel verder!
Het gewenste product zou zijn dat Online Supporter ten alle tijden een promo kan maken met de probleemstelling(en) van de klant (vooraf = momentopname): waarin de belangrijkste stakeholders door middel van een interview het probleem benoemen.
Bij Online Supporter doen wij steeds meer en grotere digitaliseringstrajecten voor klanten. Dit vergt vaak veel voorbereiding en (bedrijfs)analyse op verschillende vlakken. Hierbij proberen we zowel het team van Online Supporter als de klant en hun team in mee te nemen.
Ten eerste: Hierbij is bij ons de wens ontstaan om deze gesprekken te vervangen door een intern en extern marketing concept wat breed ingezet kan gaan worden in de toekomst.
Ten tweede: Zowel intern als extern staan we te weinig stil bij de successen en de impact van OSP voor zowel voor de medewerkers als voor de klant en medewerkers van de klant.

HR medewerker en recruiter

Onze digitale oplossingen en connecties gaan een stap verder dan een koppeling tussen A en B. Wij hebben altijd oog voor het gehele digitale landschap van onze klanten en laten graag zien waar de supply chain nog meer ‘smart' gemaakt kan worden.
Niels, Creative Director en Managing Partner OSP